Monday, November 8, 2010

pendapatan pertama nuffnang

pendapatan pertama saya dari nuffnang,

21 comments:

  1. lama tak online boleh dapat banyak?apa cer?

    ReplyDelete
  2. @nizam omar tu bererti UV dia tinggi la tuh.. tak semestinya sebab kita on9 jer.. tu mesti ramai peminat ni asik2 bukak blog dia..

    ReplyDelete
  3. tahniah.. banyaknya.. bila la mamaG pula dpt mcm tuh kan kan kan..

    ReplyDelete
  4. terima kasih mama glam,insyallah sampai masa dapatlah mcm saya

    ReplyDelete
  5. @muhammad saiful abdul wahid hehehe...komen jangan tak komen...bila nak belanja kawan2...huhuhu

    ReplyDelete
  6. boleh nanti saya belanja kentangki dengan air paipsi

    ReplyDelete
  7. ~daknakaltomey~meh datang sini nanti saya belanja,apalah sgt ayam goreng tue

    ReplyDelete
  8. masyuk,,, harap2 aku pun leh la dapat camtu..

    ReplyDelete
  9. jalan2..hari ni trafik dari member kurang le....support cikit ye..

    ReplyDelete
  10. H2O dan Hai O langsung tiada kaitan hehehe

    ReplyDelete
  11. senyap aje,, sejak dah jadi org kaye ni dah lame tak dengar berita ye

    ReplyDelete
  12. wah, enchek saiful kita coti panjang la.. org cuti honeymood pun tak lama mcm dia.. hahahaha, gurau jerk.. neway, mana p enchek saiful? pasni mesti byk entry ni kan..

    ReplyDelete